FANDOM

Telewizja Warszawa
17.00 "Magazyn Omega" - reportaż dla młodzieży.
17.45 "Podwójne oblicze" - film tv prod. ang. z serii "Przygody Sir Lancelota".
18.15 "Współzawodnictwo pracy" - program publicystyczny w opr. Tadeusza Kolińskiego.
18.55 Wszechnica Telewizyjna z cyklu: "Historie z tej ziemi" - program pt. "Niewolnicy słońca". Przed kamerą - prof. Bolesław Skarżyński.
19.30 Dziennik Telewizyjny.
20.00 "Pocztówki z Zakopanego" - film krótkom. prod. pol.
20.15 Teatr Telewizji Katowickiej - "Na dnie" - inscenizacja własna wg dramatu Maksyma Gorkiego. Przekład - A. Kamieńska i Jan Śpiewak. Adaptacja i reżyseria - Lidia Słomczyńska. Scenografia - Jerzy Moskal.
21.35 Ostatnie Wiadomości.
21.40 "Niedaleko od Komańczy" - film krótkom. prod. pol.
22.00 I Spartakiada Zimowa Armii Zaprzyjaźnionych (Zakopane).

Telewizja Katowice 10.00 Przegląd prasy i aktualności
10.20 List - film fab. prod. jug. dozw. od lat 16-tu
11.45 Przerwa 17.00 "Magazyn Omega" - reportaż dla młodzieży.
17.45 "Podwójne oblicze" - film tv prod. ang. z serii "Przygody Sir Lancelota". 18.15 Ludzie i plany - progr. publ. 18.55 Wszechnica Telewizyjna z cyklu: "Historie z tej ziemi" - program pt. "Niewolnicy słońca". Przed kamerą - prof. Bolesław Skarżyński.
19.30 Dziennik Telewizyjny. 20.00 Aktualności 20.15 Teatr Telewizji Katowickiej - "Na dnie" - inscenizacja własna wg dramatu Maksyma Gorkiego. Przekład - A. Kamieńska i Jan Śpiewak. Adaptacja i reżyseria - Lidia Słomczyńska. Scenografia - Jerzy Moskal. 21.35 Program filmowy 22.00 I Spartakiada Zimowa Armii Zaprzyjaźnionych (Zakopane).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki